0

قیمت دیپلم گردشگری

پنجشنبه, 19 فروردین,1400
قیمت دیپلم گردشگری
 

قیمت و دریافت دیپلم گردشگری

قیمت دیپلم گردشگری بر اساس آخرین مصوبه آموزش و پرورش تعین می شود. البته اگر این مهم برای شما زیر نظر یک موسسه آموزشی معتبر دنبال شود؛ زیرا موسسات آموزشی سود جو و کلاهبردار با قیمت های پیشنهادی بی پایه و اساس تنها شما را متضرر می کنند. از آنجایی که مهارت های را در راستای آموزش و طی کردن درس های دیپلم گردشگری باید بیاموزید. به شما باید بگویم که نرخ مصوب هر مهارت بسته به سبک آموزشی که برای آن دنبال می شود متفاوت است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون اخذ دیپلم گردشگری و قیمت دیپلم گردشگری مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

نکاتی که برای قیمت دیپلم گردشگری باید بدانید

همان طور که می دانید برای گرفتن یک دیپلم شما باید دروسی را به صورت مشترک به عنوان درس های عمومی طی کنید. دروسی را به صورت تخصصی برای اخذ دیپلم گردشگری باید پاس کنید. این درس های باقی مانده شما برای رسیدن به دیپلم گردشگری است که قیمت نهایی مدرک شما را تعین می کند. بر فرض اگر شما مدرک سیکل در اختیار دارید نیاز است درس های عمومی دیپلم را نیز متحمل هزینه شوید تا یک مدرک قانونی به دست شما برسد. از سوی دیگر ممکن است شما یک دیپلم در دست داشته باشید و بخواهید دیپلم گردشگری دیپلم دوم شما باشد. در این صورت تمامی ریز نمرات دیپلم گذشته شما در درس های عمومی با درس های عمومی فوق تطبیق داده می شود که این امر بار مالی شما را کم می کند. یا حتی ممکن است شما دیپلم ردی باشید در درس های که نمره قبولی را کسب کرده باشید این مهم احراز می شود. پس به راحتی می توانیم بگویم بر اساس دروسی و تعداد واحدهای که برای اخذ یک دیپلم نیاز به پاس کردن آن است قیمت تمام شده دیپلم شما تعین می شود. در نظر گرفتن شهریه ثابت و متغیر شما بسته به هر واحدی که اخذ می کنید متغیر است. ممکن است یک ترم بیست واحد و ترم دیگر واحد کمتری را اخذ کنید که این امر روی نرخ نهایی دیپلم گردشگری شما اثر گذار است.  

نام حرفه واحد
راهنمای عمومی گردشگری 10
راهنمای موزه 9
راهنمای گردشگری فرهنگی 7
راهنمای محلی 4
راهنمای طبیعت گردی 12
راهنمای گردشگری سلامت 3
جمع کل 45

 

قیمت دیپلم گردشگری بر اساس دروس مشخص شده

همان طور که می دانید برای رسیدن به مدرک بسیار کارآمد دیپلم گردشگری باید هفت مهارت را از سر بگذرانید. قیمت های فوق بر اساس آخرین مصوبه صادر شده تعین شده است. شما برای تعین قیمت نهایی باید به موسسه آموزشی میر علوی به صورت غیر حضوری سری بزنید و پیرامون آخرین قیمت ها اطلاعات لازم را کسب کنید. در این راستا مشاورین بخش آموزش به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد. بعد از طی کردن این مهارت های فوق شما می توانید دیپلم مد نظر خود را در دست بگیرید و با آن راهی دانشگاه شوید. از آنجایی که گردشگری یکی از زیر شاخه های رشته کاردانش است باید بگویم. حضور شما در دانشگاه های که نیاز به کنکور ندارند به راحتی ممکن است.

جهت اخذ دیپلم رسمی می توانید از مهارت های این رشته استفاده کنید.

راهنمای عمومی گردشگری

بررسی مواردی مانند مفاهیم گردشگری، ویژگی‌های جغرافیایی و تاریخی ایران و سایر مباحث دیگر.

راهنمای موزه

بررسی مفاهیم فنون موزه‌داری، موزه های ایران و جهان.

راهنمای گردشگری فرهنگی

بررسی مفاهیم فرهنگی، رابطه فرهنگ، مذهب و اقلیم، موسیقی سنتی و ادبیات محلی و مفاهیم فرهنگی دیگر.

راهنمای محلی

بررسی و شناخت مفاهیم بومی، آشنایی با جاذبه های تاریخی و فرهنگی و بومی.

راهنمای طبیعت گردی

بررسی انواع شرایط آب و هوایی و گونه های گیاهی و زمین شناسی.

راهنمای گردشگری سلامت

 

مهارت راهنمای موزه ۴۶۲٫۰۰۰ تومان
مهارت راهنمای عمومی گردشگری ۴۷۲٫۰۰۰ تومان
مهارت راهنمای محلی ۲۷۰٫۰۰۰ تومان
مهارت راهنمای طبیعت گردی و اکوتوریسم ۴۸۵٫۰۰۰ تومان
مهارت راهنمای گردشگری سلامت ۲۲۱٫۰۰۰ تومان
مهارت راهنمای گردشگری فرهنگی ۲۷۳٫۰۰۰ تومان
هزینه مهارت های جامع گردشگری ۲٫۱۸۳٫۰۰۰ تومان

 

نکاتی برای اخذ دیپلم گردشگری

  • همان طور که اشاره شده داوطلبان اخذ دیپلم گردشگری باید 96 واحد درسی را سپری کنند. که از این میان چیزی در حدود 52 وحد عمومی است. و 56 واحد تخصصی که طی کردن آن ها قیمت دیپلم گردشگری شما را تعین می کند. اما این سه نکته حائز اهمیت است پس به آن توجه کنید. اگر شما قبلا درس های عمومی را طی کرده باشید دیگر برای آن ها نیاز به هزینه کردن ندارید و با یک نرخ کمتری می توانید دیپلم خود را در دست بگیرید.
  • حال اگر اصلا تا کنون راه به دبیرستان نبرده اید. و مدرک سیکل را در اختیار دارید. برای دریافت دیپلم گردشگری باید بعد از ثبت نام شش مهارت فنی و حرفه ای را در قدم اول در آموزشگاه معتبر موسسه میر علوی به دست آورید.
  • افرادی که از قبل مقاطعی از دبیرستان را گذرانده اند. ولی موفق به کسب دیپلم نشده اند نسبت به تعداد واحدی که پاس کرده اند. حداکثر نیاز به دریافت گواهینامه چهار مهارت از شش مهارت دیپلم گردشگری را دارند.

کلام آخر پیرامون قیمت دیپلم گردشگری

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید نرخ مصوب وب سایت آموزشی میر علوی بر اساس چارتی که از سمت فنی و حرفه ای مصوب شده است تخمین زده می شود. شما می توانید برای اطلاع از شهریه دیپلم گردشگری از طریق شماره های تماس و یا مراجعه حضوری با آموزشگاه در ارتباط باشید. مشاورین بخش آموزش صفر تا صد سوالات شما را پاسخ گو خواهند بود. این دیپلم برای اف رادی مناسب است. که فرصت زیادی برای اخذ دیپلم ندارند. یا مشغله کاری به آن ها فرصت حضور در کلاس های آموزشی را نمی دهد. از همین رو شما به راحتی با خرید دیپلم گردشگری و مطالعه یک جزوه مختصر و مفید و بهره گیری از سوالات طراحی شده که به شما داده می شود. می توانید به مدرک دیپلم گردشگری دست پیدا کنید. از سوی دیگر بعد از اخذ ین مدرک شرایط حضور در دانشگاه نیز برای شما فراهم می شود. شاید یکی از بولد ترین دلایلی که افراد به رشته گردشگری علاقه مند هستند. بازار کار بسیار خوبی است که برای این رشته فراهم است. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مدرک دیپلم گردشگری و قیمت تمام شده. آن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق بخش تماس با ما با مشاورین بخش آموزش وب سایت میر علوی ارتباط برقرار کنید.

1333 رتبه بندی این مطلب:
4.4

نوشتن یک نظر

در این فرم اطلاعات شما را ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم نظرات شما را ثبت کنیم. برای مشاهده قوانین به صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده مراجعه کنید
افزودن نظر