• اخذ دیپلم هتل داری

    اخذ و دریافت دیپلم هتل داری

  • اخذ دیپلم هتل داری

اخذ و دریافت دیپلم هتل داری

اخذ دیپلم هتل داری چه مزیت های برای ما به همراه دارد؟. آیا آقایان هم می توانند در رشته هتل داری مشغول به تحصیل شوند؟. بازار کار رشته هتل داری به چه صورت است؟. پس از اخذ دیپلم هتل داری آیا می توانیم راهی دانشگاه شویم؟. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون اهمیت و قیمت دیپلم هتل داری و شرایط اخذ این دیپلم مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. از آنجایی که رشته های بسیار متنوعی در گروه فنی و کاردانش وجود دارد. و شاید کمتر با برخی از این رشته ها آشنایی داشته باشیم. خارج از لطف نیست پس از کسب اطلاع پیرامون این رشته های تخصصی و کاربردی در بازار کار به راحتی مشغول به کار شویم. به جرئت می توانیم بگویم در دنیای مدرن امروز و همه گیر شدن صنعت گردشگری رشته ای به نام هتل داری از جایگاه ویژه یا برخوردار است. افرادی که در این رشته مشغول به تحصیل هستند. به خوبی می دانند که باید در کنار فنون مخصوص به آن. پیرامون رسوم، زبان و فرهنگ اقوام مختلف دنیا نیز کسب اطلاع کنند و خود را به روز نگه دارند تا در کار خود موفق شوند.

تاریخچه ای مختصر پیرامون اخذ دیپلم هتل داری

شاید اولین بار باشد که با رشته تخصصی هتل داری آشنا می شوید. اما باید به شما بگویم این هنر و فن به تاریخچه ای قدیمی مربوط می شود. به طوری که قدمت رشته هتل داری را به حدود شش قرن قبل از میلاد مربوط می دانند. این رشته این روزها در هنرستان های دولتی و غیر دولتی برای پسرها و دختر خانم ها به یک رشته بسیار تشریفاتی و لوکس و البته پر رنگ و لعاب تبدیل شده است. از همین رو در کنار مدرک دیپلم به سادگی افراد بعد از فارغ التحصیل شدن می توانند. به دانشگاه رفته و مدرک کاردانی و کارشناسی را نیز دریافت کنند. اما باید بگویم که زیر مجموعه های این رشته بسیار گسترده است شما می توانید. به عنوان یک مهمان دار در هواپیما مشغول به کار شوید. یا یک کارشناس گردشگری شوید و یا اینکه مدیریت هتلی را به لطف مدرک ارشد رشته هتل داری از آن خود کنید. این مهم را به یاد داشته باشید که رشته هتل داری فنی بسیار تخصصی و حرفه ای است از همین رو مدرک ارشد آن در ایران نیست. بنابراین برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر نیاز است به کشوری همچون مالزی سفر کنید و کسب اطلاع نماید.

جهت اخذ دیپلم رسمی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بازار کار با اخذ دیپلم هتل داری

با توجه به پیشرفت صنعت گردشگری در کشورمان به جرئت می توانیم بگویم با درس های دیپلم هتل داری شما به سادگی می توانید از کارآموزی کار خود را آغاز کنید. حال اگر بخواهید شبیه یک کارشناس متخصص اقدام به کار کنید نیاز است. به دانشگاه های سراسری راه پیدا کنید و یک دوره چهار ساله را سپری کنید. در این رشته باید چیزی در حدود 133 واحد عمومی و نظری را بیاموزید. از مزیت های رشته هتل داری این است که هر چقدر زبان های مختلفی بدانید در کار خود موفق تر خواهید بود. درست شبیه رشته حسابداری که هر چقدر با نرم افزارهای مرتبط با آن بیشتر آشنا داشته باشید موفق تر می شوید. می توانیم بگویم اهمیت رشته هتل داری نیز به گونه ای است. که آموزش زبان عربی، آلمانی و فرانسه از پارامترهای است. که در دوره های تحصیلی بالا باید آن ها را پاس کنید. در قدم آخر باید بگویم در بازار کسب و کار هتل داری نیاز به دانش کامپیوتر نیز خارج از لطف نیست. زیرا الزاما شما در بخش خدمات قرار نیست که مشغول به کار شوید. زیرا آشنایی با نرم افزارهای ساده ای مثل آفیس برای ثبت اطلاعات و داشتن دانشی برای بهره گیری از پرینتر، فتوکپی و کامپیوتر نیز شما را در این زمینه یاری می رساند.

اخذ دیپلم هتل داری توسط وب سایت میر علوی

اگر به هر دلیلی تا کنون موفق به کسب مدرک دیپلم خود نشده اید. اگر قرار است به دبیرستان های شبانه برای ادامه تحصیل بروید اگر دیپلم ردی هستید. و نمرات برخی از درس های شما کم است و شرایط ادامه تحصیل را برای شما فراهم نمی کند. یا اگر شرایط خانوادگی و اجتماعی شما سبب شده است که از تحصیل دست بردارید. به شما توصیه می کنیم به وب سایت تخصصی میر علوی در این راستا سری بزنید. شما بعد از مراجعه به این سایت می توانید. با متخصصین بخش آموزش ارتباط برقرار کنید. پیرامون خرید دیپلم های مربوط به رشته فنی و کاردانش کسب اطلاع کنید. از آنجایی که بازار کار رشته هتل داری بسیار سرگرم کننده و خوشایند است. می توانیم بگویم حتی شمایی که به درس خواندن علاقه ای ندارید. به راحتی می توانید بعد از کسب مدرک دیپلم و کسب مهارت های جدید به عنوان یک کارآموز در هتل های لوکس مشغول به کار شوید.

کلام آخر پیرامون اخذ دیپلم هتل داری

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید رشته هتل داری به تعاملات اجتماعی شما مربوط می شود. هر چقدر رابطه اجتماعی قوی تری داشته باشید. و زبان دوم شما قوی تر باشد در این رشته موفق تر قدم خواهید برداشت. آقا پسرها و دختر خانم ها بعد از گذراندن دوره دیپلم هتل داری به راحتی می توانند. با کسب مهارت های جدید در دانشگاه این مسیر را برای خود با پی��رفت بیشتری باز کنند. همان طور که می دانید رشته هتل دارید تا مقطع کارشناسی را در کشور برای ادامه تحصیل دارد. از آنجایی که یادگیری فنون متفاوت این رشته نیاز به کسب مهارت های بین المللی دارد برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باید به کشورهای شبیه به مالزی سفر کنید. رشته هتل داری به دلیل پیشرفت صنعت گردشگری این روزها در حال رشد است. پس به راحتی می توانید با ادامه تحصیل در این رشته پله های موفقیت را طی کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما با رشته هتل داری مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.  

نوشتن یک نظر

در این فرم اطلاعات شما را ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم نظرات شما را ثبت کنیم. برای مشاهده قوانین به صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده مراجعه کنید
افزودن نظر