2

پروژه ی امتحان آزمون عملی گردشگری (پروژه اول)

پنجشنبه, 04 اسفند,1401
پروژه ی امتحان آزمون عملی گردشگری (پروژه اول)
 

1. آقای نعمتی قصد سفر به شهرمقدس مشهد را دارد جهت رزرو اقامتگاه در شهر مقصد چه اقامتگاههایی را به عنوان راهنما پیشنهاد میکنید؟

2. شما به عنوان راهنما تفاوت بین اقامتگاه ها را چگونه به آقای نعمتی بیان می کنید؟

3. آقای نعمتی از چه وسایل حمل و نقلی جهت سفر به شهر مشهد مقدس میتواند استفاده کند ؟ در مورد ویژگی های انواع وسایل حمل و نقل توضیحات کاملی به عنوان راهنما به ایشان ارائه بفرمایید.

4. شما به عنوان یک گردشگر قصد بازدید از جاذبه گردشگری عمارت عالی قاپو را دارید:

1 - این جاذبه جزء کدام دسته از جاذبه های گردشگری می باشد.

2 - جاذبه مدنظر در کدام استان قرار دارد از روی نقشه نمایش دهید.

3 - تصاویر این جاذبه را از بین تصاویر نمایش داده شده نشان دهید.

5. از شما به عنوان گردشگر خواسته شده در سفر ایران گردی که داشته اید از آداب و رسوم و سنن و زبان اقوام (آذری) توضیحاتی کامل ارائه دهید و از روی نقشه نواحی که این اقوام در آنجا زندگی می کنند را نشان دهید.

6. فرض کنید شما به عنوان گردشگر قصد سفر ایران گردی به استان (اصفهان) را دارید. دو سوغات و صنایع دستی استان را نام برده و نشان دهید.دو بنای تاریخی آن را از روی تصاویر نشان دهید. برای رزرو تور به کدام نوع آژانس مراجعه میکنید.راجع به نوع آژانس توضیحاتی کامل ارائه دهید.استان مدنظر را در نقشه نشان دهید.

7. اگر شما به عنوان یک گردشگر بخواهید به کشور (ژاپن) سفر کنید قبل از سفر الزم است از روحیات ملل آن اطالعاتی کسب کنید، اطالعات کسب شده را کامل بیان کنید.کشور مربوطه را بر روی نقشه نشان دهید.

8. صنایع دستی نام برده را نشان دهید و بگویید محصول کدام استان است و کدام نوع از صنایع دستی گفته شده می تواند در ایجاد مشاغل خانگی مؤثر باشد؟

الف) گلیم  ب) ترمه  پ) مینا

9. راجع به سبک معماری (کاخ قصر شیرین) و (مسجد گوهر شاد) طبق تحقیقاتی که به عنوان یک گردشگر داشتید در 3 سطر توضیحاتی ارائه دهید.

10. به فرض اینکه دوست شما به همراه خانواده شان که شامل افراد سالخورده ، کودک ، خانم و آقا می باشند امشب میهمان شما و خانواده در رستورانی خواهند بود لطفا نحوه معرفی و آشنایی دوستان به خانواده ، آداب دست دادن و آداب صرف غذا در رستوران را از دیدگاه میزبان و میهمان توضیح دهید.

11. در سفری که جهت آشنایی با ویژگی های (ایل قشقایی) داشته اید برای ما توضیحاتی به شرح زیر ارائه دهید. (زبان- استان محل زندگی- منطقه ییالق و قشالق -آداب و رسوم آنها در اعیاد و جشنها- نوع پوشش مردان و زنان)

12.شما به عنوان راهنمای گردشگری تحقیقی راجع به مذاهب ملل شرق (دین هندو) و ادیان الهی (دین مسیح) داشته اید ،توضیحات کاملی ارائه دهید.

1657 رتبه بندی این مطلب:
4.4
0
0

امیررضامهدوی

دیپلم شرایطش چیه


1
1

مشاور آموزشی

با سلام و وقت بخیر خدمت شما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند

نوشتن یک نظر

در این فرم اطلاعات شما را ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم نظرات شما را ثبت کنیم. برای مشاهده قوانین به صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده مراجعه کنید
افزودن نظر