3

پروژه ی امتحان آزمون عملی گردشگری (پروژه دوم)

شنبه, 06 اسفند,1401
پروژه ی امتحان آزمون عملی گردشگری (پروژه دوم)
 

1. آقای سعیدی قصد سفر به شهر رامسررا دارد جهت رزرو اقامتگاه در شهر مقصد چه اقامتگاههایی را به عنوان راهنما پیشنهاد میکنید؟

2. شما به عنوان راهنما تفاوت بین اقامتگاه ها را چگونه به آقای سعیدی بیان می کنید؟

3. آقای سعیدی از چه وسایل حمل و نقلی جهت سفر به شهر رامسر میتواند استفاده کند ؟ در مورد ویژگی های انواع وسایل حمل و نقل توضیحات کاملی به عنوان راهنما به ایشان ارائه بفرمایید.

4.شما به عنوان یک گردشگر قصد بازدید از جاذبه گردشگری غار علیصدر را دارید:

1- جاذبه مربوط به کدام نوع از انواع جاذبه های گردشگری می باشد.

2- جاذبه در کدام استان ها قرار دارد از روی نقشه نمایش دهید.

3- تصاویر این جاذبه را از بین تصاویر نمایش داده شده نشان دهید.

5. از شما به عنوان گردشگر خواسته شده در سفر ایران گردی که داشته اید از آداب و رسوم و سنن و زبان اقوام (لر) توضیحاتی کامل ارائه دهید و از روی نقشه نواحی که این اقوام در آنجا زندگی می کنند را نشان دهید.

6. فرض کنید شما به عنوان گردشگر قصد سفر ایران گردی به استان (فارس) را دارید. دو سوغات و صنایع دستی استان را نام برده و نشان دهید.دو بنای تاریخی آن را از روی تصاویر نشان دهید. برای رزرو تور به کدام نوع آژانس مراجعه میکنید.راجع به نوع آژانس توضیحاتی کامل ارائه دهید. مدنظر را در نقشه نشان دهید.

7. اگر شما به عنوان یک گردشگر بخواهید به کشور (ترکیه) سفر کنید قبل از سفر الزم است از روحیات ملل آن اطالعاتی کسب کنید، اطالعات کسب شده را کامل بیان کنید.کشور مربوطه را بر روی نقشه نشان دهید.

8. صنایع دستی نام برده را نشان دهید و بگویید محصول کدام استان است و کدام نوع از صنایع دستی گفته شده می تواند در ایجاد مشاغل خانگی مؤثر باشد؟

الف) جاجیم   ب) هاون سنگی   پ) ظروف مسی

9.راجع به سبک معماری (کاخ چهلستون) و (معبد آناهیتا) طبق تحقیقاتی که به عنوان یک گردشگر داشتید در 3 سطر توضیحاتی ارائه دهید.

10. اگر در سر میز غذا در یک میهمانی نشسته اید نسبت به سواالت ذیل چگونه رفتار میکنید؟

الف) سوپ یا غذا داغ است

ب) اولین بار است از این غذا میل میکنید و آداب صرف این غذا را نمیدانید.

ج) اگر قاشق یا چنگالتان به زمین بیفتد

د) اگر نیاز باشد مدت کوتاهی میز غذا را ترک کنیم چکار می کنیم؟

11. در سفری که جهت آشنایی با ویژگی های (ایل ترکمن) داشته اید برای ما توضیحاتی از روی نقشه و تجهیزات ارائه دهید )زبان- استان محل زندگی- منطقه ییالق و قشالق -آداب و رسوم آنها در اعیاد و جشنها- نوع پوشش مردان وزنان (

12. شما به عنوان راهنمای گردشگری تحقیقی راجع به مذاهب ملل شرق(دین بودا) و ادیان الهی(دین اسالم) داشته اید ، از هر کدام یک مورد را تشریح کنید.

846 رتبه بندی این مطلب:
3.6
 
0
0

مهدوی

چقدر خوبببببببببب

خیلی دنبالش میگشتممممممممممممممممممممممم


1
0

سید

ممنونم بابت انتشار این مقاله خیلی مفید بود


0
0

مشاور آموزشی

با سلام و وقت بخیر خدمت شما، ممنونیم از نظر خوبتان

نوشتن یک نظر

در این فرم اطلاعات شما را ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم نظرات شما را ثبت کنیم. برای مشاهده قوانین به صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده مراجعه کنید
افزودن نظر