• دیپلم هتل داری

  • دیپلم هتل داری

دریافت دیپلم هتل داری

دیپلم هتل داری این مهم را برای شما فراهم می آورد که امور متفاوتی را در هتل داری تجربه کنید. زمانی که شما دیپلم هتل داری را به دست دارید به سادگی می توانید در مقاطع تحصیلی بالاتری با کسب مهارت های جدید در دانشگاه مشغول به کار شوید. از همین رو برای آشنایی بیشتر شما با رشته هتل داری و کارهای که بعد از اخذ و قیمت دیپلم هتل داری در پیش روی شما قرار دارد. سعی بر آن داریم تا نظر شما را به این رشته شاد و مفرح جلب کنیم تا بتوانید حتی در صورت عدم علاقه به ادامه تحصیل با گرفتن دیپلم این رشته راه را برای خود باز کنید.

دیپلم هتل داری و رشته های مرتبط

همان طور که در رشته حسابداری شما انتخاب های متفاوتی را برای کار در پیش رو دارید. باید بگویم با در دست داشتن مدرک و اخذ دیپلم هتل داری نیز رشته های بی شماری برای ادامه تحصیل در پیش روی شما عزیزان قرار دارد. آشنایی با دکوراسیون داخلی، رایانه، روانشناسی و ده ها امور دیگر بدون تردید شما را در زمینه هتل داری موفق خواهد کرد.

جهت اخذ دیپلم رسمی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مسئول امور البسه در هتل

زمانی که صحبت از البته به میان می‌آید منظور ۰ تا ۱۰۰ پارچه‌هایی که در هتل مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال پارچه های ملافه ای که در بخش‌های مختلف هتل استفاده می شود. لباس هایی که پرسنل به تن می کند یا حوله هایی که در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. تماماً مربوط به مسئول بخش البته در قسمت هتل داری می باشد. از زمان شستن اتو کردن و تا کردن تمامی پارامترها باید مهارت های لازم را این افراد کسب کنند. تا بتوانند علاوه بر آن جلب کرد نظر مشتریان به حفظ نظافت و آراستگی هتل نیز کمک کنند. مهمتر از نظر مشتری و مهمان نظر مدیریت هتل است. که اگر این صورت رندومی کار شما مشاهده کند ممکن است سبب شود. شما بتوانید کسب و کار خود موفق تر از هر زمان دیگری گام بردارید.

برنامه ریزی تشریفاتی

اگر به کار در هتل های لوکس و مجلل علاقه مند هستید. باید به شما بگوییم در بخش برنامه ریزی تشریفاتی با کسب مهارت های جدید و مدرن به راحتی می توانید مدیریت جشن‌ها مراسم دو پسر بچه ای را در دست بگیرید. برای این کار اگر یک مدیر مالی موفق پشت سر شما باشد بسیار ساده تر است. سایر کارها می توانید به مرتبه نهادی دست پیدا کنید. تالارهای پذیرایی هتل های لوکس در کنار پذیرایی از مهمان های خود برگزاری مراسم و جشن های متفاوتی نیز می پردازند. که این امر نیاز به یک متخصص راستای دیزاین داخلی هتل دارد کسی که به خوبی بداند. وابسته به هر مراسمی چه مقدار بودجه باید هزینه شود. و چه دیزاین باید مد نظر قرار داده شود تا نظر مشتری نیز جذب شود.

کاربر رایانه

این مهم که کامپیوتر جزء جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری است. امری است که بر هیچ کسی پوشیده نیست. بنابراین می توانیم بگویم کسانی که در رشته کامپیوتر به عنوان مهندس رایانه شناخته می شوند. به راحتی می توانند در بخش خدمات مرتبط با کارهای رایانه ای هتل بدون نیاز به کسب مهارت در رشته هتل داری مشغول به کار شوند. این قبیل افراد همین قدر که با نرم افزارهای پر کاربرد کامپیوتر آشنایی داشته باشند. بدانید که باید چگونه نحوه پرینت گرفتن از اطلاعات را به انجام برسانند. برای برخی مراودات با فکس نیز کار کرده باشند. به راحتی می توانند در این رشته مشغول به کار شوند. پس مهندسین نرم افزار جزء معدود افرادی هستند که در هر پرسه کاری برای آن ها کار وجود دارد.

کارمند پذیرش هتل

یکی دیگر از رشته‌هایی که شما پس از اخذ و مطالعه درس های دیپلم هتل داری می‌توانید به آن دست پیدا کنید. کارمند پذیرش هتل است در این رشته همانند رشته مهمانداری هواپیما آراستگی تمیزی و داشتن ظاهری خوب و خوش از مؤلفه های اصلی به شمار می آید. همچنین اگر شما با زبان دومی در این راستا آشنا ب��شید. ساده تر می توانید با مشتریانی که به هتل های لوکس و چند ستاره مراجعه می کنند. ارتباط برقرار کنید و این امر را بدون تردید از دید مدیریت هتل پنهان نخواهد ماند. و مقام مرتبه شغلی شما ارتقا پیدا خواهد کرد از سوی دیگر داشتن اطلاعات هم راستا با کامپیوتر سبب راحت شدن کارهای شما برای پذیرش ارباب رجوع می شود.

اتاق دار هتل

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید. پس از اخذ مدرک دیپلم حسابداری به آن دست پیدا کنید اتاق داری هتل ها است. که به هوش و ذکاوت شما بسیار نیازمند است. رابطه خوبی باید با بخش خدمات دیزاین داخلی روابط اجتماعی متقابل با مشتری آشنایی پیدا کرده باشید. تا بتوانید در این حوزه مشغول به کار شوید به عنوان مثال در بخش دکوراسیون باید با میز آرایی دیزاین اتاق خواب و سایر پارامترهای دیگر آشنایی داشته باشیم. و فضای متفاوتی را برای مشتریان لاکچری رقم بزنید. از سوی دیگر باید آداب معاشرت و بدانید تو در صورت رو در رو شدن با مهمان ها برخورد خوبی داشته باشید. در قدم آخر بررسی هر اتاق به عهده شماست. و باید گزارشی از عملکرد وضعیت هر اتاق به مدیریت در یک فایل جداگانه ارائه دهید.

کلام آخر پیرامون دیپلم هتل داری

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید. دیپلم هتل داری مزیت های بی شماری را در پیش روی شما قرار می دهد. شما می توانید با اخذ این مدرک در رشته های بسیار متنوعی مشغول به کار شوید. امور مشتریان، بخش رایانه، متصدی لباس، بخش دیزاین هتل و ده ها بخش دیگر با آشنایی با این رشته در پیش روی شما عزیزان قرار دارد. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما با دیپلم هتل داری مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

0
0

آقایی

موقعیت شغلی داره ؟


0
0

مشاور آموزشی

با سلام و وقت بخیر، بله موقعیت شغلی فراوان وجود داره

نوشتن یک نظر

در این فرم اطلاعات شما را ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم نظرات شما را ثبت کنیم. برای مشاهده قوانین به صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده مراجعه کنید
افزودن نظر