0

بررسی روحیات ملل

شنبه, 11 تیر,1401
بررسی روحیات ملل
 

برسی روحیات ملل

  • بررسی روحیات ملل اقوام آسیایی
  • بررسی روحیات ملل اقوام آفریقایی
  • بررسی روحیات ملل اقوام آمریکایی
  • بررسی روحیات ملل اقوام اروپایی
  • بررسی روحیات ملل اقوام آسیا و اقیانوسیه

 

مردم قاره آسیا :

   مالزی ، ژاپن ، چین ، هند ، ترکیه ، عرب ها .

مالزی :

 جمعیت این کشور در سال 2013 میلادی حدود 30 میلیون نفر ــ نژاد زرد و روحیه سخت کوش و مقلد مثبت هستند ــ بسیار خونگرم هستند و به تحصیلات و خرید علاقه زیادی دارند ــ سیستم آموزشی کشورشان انگلیسی است ــ به تحلیل سیاسی و تحقیق علاقه زیادی دارند ــ بین صنعت و سنت ارتباط خوبی برقرار کرده اند ــ مسابقات قرآن و آموزش مناسک حج از ابداعات آن ها است ــ بزرگترین جشن های آن ها عید قربان و فطر است ــ بخش خصوصی در این کشور توانمند و بزرگ است .

 

ژاپن :

 جمعیت این کشور بر اساس سرشماری سال 2013 میلادی برابر با یکصد و بیست و هفت میلیون و سیصد هزار نفر،از نژاد زرد هستند، آب و هوای مرطوب و پرباران و پیشه کشاورزی دارند ولی صنعتی ومدرن هستند، سیستم حکومتی آن ها متمرکز و روحانی مدار می باشد، تا پایان امپراطور را خورشید خدا مینامیدند ، در ردیف روحانی ترین کشور های جهان می باشند، بدون دعای روحانی ساختمان نمی سازند، برای ویروس کامپیوتر هم دعا دارند، به علت کم بودن زمین مردگان را میسوزانند ــ خودکشی از میراث و وظایف سامورائی ها بوده ــ هیس گفتن برای آن ها محترمانه است، خبر مرگ را با خنده میدهند، به صاحب عزا پول میدهند، سالی 4 بار به قبرستان می روند ، میانگین خوابشان 5 ساعت است .

چین :

جمعیت این کشور در سال 2015 میلادی حدود یک میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون نفر بوده است .  مفهوم خانواده و قداست آن برای چینی ها بسیار مهم است . ابتدای سال نوی آن ها برابر نیمه بهمن ماه می باشد انضبات در خون آن ها است . هوش جمعی دارند نه فردی . همه چیز میخورند ، به خصوص غذا های دریای . سابقه خط آن ها به 4 هزار سال میرسد و در مرحله نیمه تصویری است . خط مایه وحدت آن ها است . چیزی به عنوان مذهب در بین آن ها وجود ندارد . خدا را قبول ندارند ولی به آسمانی که زمین را کنترل می کند معتقدند . به تناسخ اعتقاد دارند . دو کشور چین و تایوان بیشترین ذخیره ارزی دنیا دارا هستند .

هند :

جمعیت این کشور در سال 2015 میلادی حدود یک میلیارد و دویست و پنجاه هزار نفر بوده است . بخشی از نژاد آن ها پارسی بوده است . بزرگترین صنعت فیلم سازی را پس از هالیوود به نام بالیوود دارند ، از نظر تعداد ساخت فیلم در دنیا اول هستند .با صدور مغزها روبه رو هستند . اهل تعارف نیستند . به سرزمین 72 ملت مشهورند . دولت مرد پروری از خصوصیات آن ها است . کامپیوتر جهیزیه دختر آن ها است .

ترکیه :

 جمعیت این کشور در سال 2013 میلادی حدود 76 میلیون نفر بوده است . نژاد خاصی ندارند و مخلوطی از آریایی ها ، اقوام قبل از آریایی ، قبایل ترک مهاجر ، ترک های عثمانی ، اعراب و مردم شمال اروپا هستند . کویر ندارند . امرار معاش آن ها از طریق کشاورزی است . روحیه سخت کوشی و سخت زیستی دارند که برمیگردد به روحیه نظامی شان . تنها سفر خارجی رضا شاه به این کشور بوده که هنوز هم مجسمه او در میدان تقسیم ترکیه وجود دارد .

عرب ها :

 به دو دسته کشور های قدیمی و جدید تقسیم می شوند . قدیمی ها عبارتند از : مصر ، لبنان ، سوریه ، عربستان ، اردن ، عراق . جدید ها عبارتند از : کویت ، امارات ، قطر ، بحرین . به سختی ناسیونالیست و متعصب هستند . بسیار تنبل و زندگی مصرفی و مصنوعی دارند .کشاورزی پیشرفته ندارند . خصلت مهمان نوازی به خصوص در حاشیه خیلج فارس زیاد است . 2 دسامبر 1371 از بریتانیا استقلال یافتند .

عراقی ها روحیه خاص عربی و تعصب عربی دارند . عراقی ها خانواده خود را با سه هدف به ایران میفرستند ، مذهب ، اخلاق ، نزدیکی نژادشان .

 کشور امارات دارای هفت شیخ نشین به نام های ( ابوظبی ، دبی شارجه ، عجمان ، فجیره ، راس الخیمه ، القرین ) می باشد .

جهت اخذ دیپلم رسمی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مردم قاره آفریقا :

آفریقای جنوبی ، مغرب ( مراکش ) ، مصر .

آفریقای جنوبی :

دارای جمعیت بیش از 47 میلیون نفر است . به علت تنوع نژادی در کشور آفریقای جنوبی ، فرهنگ واحدی نمیتوان یافت . اغلب از آفریقای جنوبی به عنوان ملت رنگین کمان یاد میکنند . از نظر مذهبی در این کشور 85% مسیحیان ، 12% مسلمانان و 3% دارای سایر اعتقادات سنتی می باشند . ج��عیت این کشور از چهار نژاد اصلی سیاه ، سفید ، رنگین پوست و آسیایی تبار تشکیل شده است .

 از نظر زبان :

 طبق قانون اساسی جدید 11 زبان به عنوان زبان رسمی کشور به رسیمیت شناخته شده که انگلیسی و افریکانس در سراسر کشور و بقیه زبانها در مناطقی که اکثریت دارند رسمی می باشند .

مغرب یا مراکش :

پایتخت آن کشور رباط و بزرگترین شهرش کازابلانکا است . زبان رسمی کشور عربی بربری و نوع حکومت آن پادشاهی مشروطه است . جمعیت آن حدود 32 میلیون نفر

( 2014) و دین رسمی کشور اسلام است . 7/98 درصد مسلمان ــ 1/1 درصد مسیحی و 02/0 درصد یهودی می باشند . شهرهای مهم این کشور عبارتند از : اقادیر ، دارلبیضا ( کازابلانکا ) ، طنجه ، فاس و ...

 شاعر های این کشور : الله ، وطن ، ملک است . این کشور در شمال غربی آفریقا واقع است و ساحل طولانی با اقیانوس اطلس دارد . مراکش نزدیک ترین کشور آفریقایی به اروپا است .

میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت اخذ دیپلم گردشگری به صفحه دیپلم گردشگری مراجعه کنید.

877 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

در این فرم اطلاعات شما را ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم نظرات شما را ثبت کنیم. برای مشاهده قوانین به صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده مراجعه کنید
افزودن نظر